Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det är lättare att hitta när man vet vad man letar efter

Har gjort stan idag med Jennha och Johan. Det var helt okej. Fika var trevligast, jag brukar inte vanligtvis gå in i alla affärer utan att riktigt leta någonting.. Jag frågade Jennha vad hon letade efter på BikBok å svaret blev "allt".. Då visste jag att än på en stund var vi inte påväg hemöver... Jag fryser, är trött och tycker inte om folk..

Hur som helst! Nu lägger jag ut en officiell efterlysning:


På måndag, 22 december vill jag styra Memphisen mot Sundsvall för en dag. Kika lite, kanske handla nån klapp och bara göra nåt annat. VILL NÅGON FÖLJA MED MIG!? Kontakt via telefon snarast. (Lägger dock inte ut mitt nummer eftersom alla tänkbara kandidater förmodligen redan har det)




Kommentarer

Postat av: Tina

Jag vill =)

2008-12-20 @ 20:00:33
Postat av: zandra

taget, vi ses på måndag tina :)

men det visste vi ju redan! :)

2008-12-20 @ 22:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: