Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det står i tidningen att glada människor är friskare än andra, de kanske är glada för att de är friska

(Känsliga läsare varnas för detta inlägg)

Jag hittade den perfekta lägenheten igår, alldeles i samma område som vi bor idag. Jag har ju snart bott här i två år, rättare sagt på inflyttningsdagen för den lägenheten, och om man har bott i två år kan man gå före i kön i samma område. Jag ringde östersundsbostäder å kollade om jag fick gå före i kön, men nej, man skulle ha bott två år när man fick erbjudande om den, inte när man flyttade in. "På samma sätt som man måste fyllt 18 när man tackar ja till lägenheten, inte när man flyttar in" svarade damen. Ja, jag hatar nog östersundsbostäder idag OCKSÅ!

Inte nog med detta, min dåliga dag började redan när jag skulle göra mig klar för att gå till jobbet. Hade kramp i magen i morse, kände mig hungrig å tänkte att det löser jag lätt med att svänga förbi statoil och köpa en macka påvägen. Precis när jag klätt på mig och skulle till att borsta tänderna vänder sig helt enkelt hela magen ut och in, och jag börjar istället kräkas. Herregud, jag hatar att spy! Det är det absolut värsta jag vet! Det är obehagligt och jag är därmed handikappad för resten av den här dagen. Inte nog med att jag kräktes EN gång, så hände det igen lite senare. Nu känns det lite bättre men nu är jag ännu mer hungrig än i morse. Jag väntar på min karl som förhoppningsvis köper lite fil till mig när han far hem.. Jag är sjuk, och just nu känns det som det är mest synd om mig i hela världen, jag får tycka det.

Sitter även och dividerar med Anders över denna lilla pärla som ska bli min årets julklapp iår, om jag så ska köpa den själv! (Finns på elgiganten, vill ha en rosa!) En liten minidator som skulle vara helt perfekt för mig! Vill ha helt enkelt!
För er som vill köpa julklapp till mig är det ett hett (och rätt dyrt) tips. Andra tips blir presentkort (vill ha från makeupstore, gina tricot & ikea), högtalare till min bil (ska även ingå byte till dom)... Hmm, ja sen kommer jag inte på nåt mer.. Vet ingenting jag behöver förutom det. Så det är vad jag önskar mig mest helt enkelt. Å även fast presentkort är tråkigt att ge bort så VILL JAG HA DET, okej?

Nej, nu ska jag lägga mig ner å försöka slappa lite igen, det här inlägget tog alldeles för lång tid att skriva..
hejdå


Kommentarer

Postat av: nathalie

blää. det är mest synd om dig i hela världen. själv ligger jag hemma med feber och förkylning. fast mest synd om dig, jag kan vara tvåa :)

bra med önskelista, det där ska jag klura på ;D

2008-12-05 @ 13:02:02
Postat av: nettan

Du glömde räkna upp den grej jag tänkt köpa, bra för då har du glömt att du vill ha de och få en trevlig överraskning! ;)

2008-12-05 @ 13:42:41
Postat av: zandra

ja nettan, antingen har jag glömt det - eller så vill jag inte ha det längre ;)

2008-12-05 @ 14:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: