Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

En bild säger mer än tusen ord

Tråkig kväll, tvn slogs aldrig igång som vanligt för jag tycker det är tråkigt att kolla på tv. Blev sittandes här vid min rosa lilla skönhet å kikade lite på blondinbellas tvblogg, läste lite egoina och drog igenom mina dagliga bloggar i jakt på nya inlägg, men det var ju inte så många, som vanligt, som hade uppdaterat. Syster har lagt in bilder från dopet i Vincents bilddagbok, kika in här!
Hittade två bilder från dagen då det var julbord i min mobil, när jag tog å skaffade mig lite lockigt hår som jag tänkte dela med mig av iaf. Å ja, jag har massor med bilder på mig själv i mobilen, vilket får mig att komma på att jag ska lägga upp en annan bild strax å fråga om råd hos er läsare, vilka ni nu är....
Men hur som helst, ego-bilder på mig själv påväg....


Kommentarer

Postat av: nathalie

fint hår:D

2008-12-27 @ 22:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: