Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Hemma är inte där du bor, utan där man förstår dig.

Ännu en dag har vaknat. Undrar vad det ska bli av den här dagen.. Vill ta en promenad, kanske gör det.

Tänkte att jag och syster skulle börja fota lite när hon kommer hem, så igår tog jag fram min kamera för att hon ska få låna den ett tag.. Tänkte jag i alla fall. Den är död, funkar inte, vill inte, startar inte. Vad less jag blir!! Vad har hänt med den nu då när den legat i ett skåp en evighet!? Å ja, jag har bytt batterier å kollat, den funkar ändå inte!

Nåja, vi lär ju höras fler gånger under dagen misstänker jag. :) Fast det var rätt tråkigt ändå att skriva så många gånger igår, för likförbannat ingen som kommenterar nåt, trots så många besökare, vad är det för fel på er?!

Lägger in en låt igen, som är fin!


Kommentarer

Postat av: nathalie

hihihih, fin blogg :D har du gjort det där alldeles själv?:O

attans att kameran inte funkar. men den kanske börjar funka innan jag kommer hem?:P

2008-12-07 @ 13:26:14
Postat av: Morsan

Vet ju inte vad man ska skriva för att det ska bli bra....

2008-12-07 @ 16:06:43
Postat av: Malin

Vilken fin blogg du har =)

2008-12-07 @ 16:53:51
Postat av: Nettan

Tacka mig för den fina bloggen! ;) (och lite anders) är du nöjd då din bajskorv?

2008-12-07 @ 16:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: