Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Jag önskar att alla dagar vore semester.

Jag tänkte lägga upp ett par bilder från semestern.. Fler får ni inte, ni får hellre komma förbi här å kolla på dom, och ni som inte i vanliga fall brukar komma å hälsa på hos mig så är valet erat, komma å hälsa på eller låta bli att se.

Här är vi påväg upp på Teide, nån vulkan, typ.. Nästan ovanför molnen var vi där å längre upp skulle vi.. :) Solbränd i ansiktet. Typiskt mig att inte smörja in mig fast jag vet hur det blir..   På restaurangen vi var på självaste kalasdagen!  Sista kvällen innan vi skulle ut å äta middag..

Kommentarer

Postat av: Anonym

Fan vad fina kläder du var tvngen att ha! :(

2008-12-07 @ 16:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: