Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Lev i nuet och känn att du har tillfredsställelsen just där du är - inte runt knuten.

Det har blivit lite för lite uppdateringar här känner jag. Men jag har så mycket annat för mig, å sen orkar jag inte..

På juldagen fick jag hem två karlar vid 2-tiden. Jag åkte aldrig å hämtade dom, blev för trött. Så dom fick ta en taxi hem och jag klev bara upp å öppnade dörrn åt dom.. Ville inte ha nåt öppet eftersom det varit så mycket inbrott här i odensala.. Dom var i alla fall fulla och glada, och verkade ha haft rätt skoj..

Igår började jag jobba igen efter jul. Var iofs bara ledig två dagar men det kändes inte som det hjälpte mot min trötthet. Dagen gick segt, och efter jobbet skulle vi åka å äta i fåker men Johan mådde väl inte helt hundra efter juldagen så jag åkte själv, bortsett från att Dennis liftade till bakfåker. God mat och trevligt sällskap innan jag åkte hemöver igen för att sova. Skulle ju upp tidigt i morse och var helt galet trött.. Somnade rätt tidigt men vaknade igen runt halv 4 när Johan kom å la sig när hockeyn var slut.

Höll inte på å ta mig upp i morse, men klev i alla fall upp så jag hann precis till jobbet. Har varit en seg dag idag också, men inte ringt så mycket i alla fall.. Efter jobbet for jag till fåker igen för att äta lite middag, och har nyss kommit därifrån. Johan är kvar å kör skoter han.. Ska bara sega framför tvn tänkte jag å ändå lägga mig rätt tidigt även fast jag inte börjar jobba förrän 15.10 i morgon.. Blir en låååång kväll fram till 23.50 när jag slutar =(

I övrigt händer det inte så mycket. Jag är trött, less å otrevlig för det mesta... Lite som vanligt när man är en liten bitter kvinna. Men hey! Efter nyår ska livet bli bra, så vem behöver oroa sig?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: