Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Man kan inte varaktigt hjälpa människor genom att utföra det som de borde göra själva.

Jag förstår inte varför jag alltid kliver upp så tidigt på mornarna. När Johan går kliver jag upp och sen är som dagen igång, jag kan inte gå å lägga mig igen när jag väl vaknat. Så nu sitter jag här, med datorn och två katter som alla tre försöker dela mitt knä och få gott om plats.

Jag tror jag har glömt att berätta det, men förra veckan, eller om det var ännu förra...?... Jaja, iaf nyligen på jobbet, så lyckades jag få Niklas Wikegård på tråden TVÅ gånger! Två helt olika dagar! Det tyckte jag var rätt coolt. :) Men det är det säkert ingen annan som tycker. Ville hur som helst bara berätta det :)

Å igår, jag slutade 20. 19.55 ringer det en äldre dam till mig som sen sitter till 20.10 å berättar om ett program på tv som hette sant eller osant. Hon berättade om deltagarna, om söndagens program och ett annat av de program hon sett och jag förstod rätt tidigt att det var Sanningens Ögonblick hon talade om. När hon berättade om programmet där Towa var med sa hon: "Ja och hon fick svara på så intima och privata frågor, sitta där å skämma ut sig, ja inte för mig, man gör så mycket tokigt när man är ung och så ska det ju vara, jag blev så glad att hon vann pengar, för vad var annars vitsen? Hon igår vann ju ingenting, å fick svara på massa privata frågor hon också, det är så tråkigt...Jag blev så ledsen.." Jag satt mest där å kunde inte säga att jag sett det, för hon frågade ju om jag sett Sant eller Osant, å det har jag ju inte, å hon blev ju så glad att hon fick berätta om hela programmet. Jag lovade tillslut att jag skulle titta på det på söndag, hon skulle ringa samtalet med numret hon fick av mig idag, och hon lät rätt nöjd när vi slutligen la på. Tur hon ringde för fast pris ;)

Hmm, alltså nu har jag verkligen ingenting att skriva om, jag sitter här mest bara för att få tiden å gå..
Så nu gör jag nåt annat en stund.


Kommentarer

Postat av: nettan

Ja men det var ju trevligt att du uppdaterade iaf. :P

2008-12-09 @ 08:58:09
Postat av: nathalie

jomen lite coolt var de väl med han niklas, visst är han nån hockeykomentator eller nåt va?



rolig tant också!:P haha!

2008-12-09 @ 14:19:55
Postat av: Morsan

Hellre nonsens än inget alls ! Jag tycker det var lite spännande med Niklas, hälsa från mej nästa gång...Även om det är någon annan kändis. "Och så skulle jag hälsa från mamma"

2008-12-09 @ 16:18:02
Postat av: Mikaela

vem e den där niklas? :P

2008-12-09 @ 21:46:08
URL: http://mikalela86.blogg.se/
Postat av: Malin

Halloj! Va ju hur coolt som helst att Wikegård ringde! Skön lirare det där!



Snygg blogg du har fått till då! Aj lajk alått :)



Hoppas jag har betalat för ljusen

2008-12-10 @ 10:05:33
Postat av: En gammal Primrose elev :)

Jag har funderat nu ett tag men inte kommit på. Vad har man för jobb om både en gammal tant och Niklas Wikegård ringer till en? :)



Förövrigt glädjer det mig att se att du verkar må bra och önskar dig/er all lycka med det fortsatta letandet av lägenhet!



Tobias

2008-12-16 @ 17:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: