Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Min dag i bilder och ord

Det blev en tur på stan idag, men dagen började inte alls bra. Var påväg till bilen när jag upptäcker denna lilla överraskning på min ruta. En fin liten böter tillsammans med en isskrapa med regler för datumparkering. Idioter! Jag visste ju redan när jag ställde mig där inatt att jag inte fick stå där men tänkte att med lite tur kollar dom inte, för var skulle jag annars ha ställt bilen!? Åkte ner på stan, Johan, Niclaz och Dennis gick på Game och jag tog en tur till MakeUpStore där jag fyndade (!?) detta som jag tyckte var fint Två ögonskuggor med  borste, en rouge med borste och sen uppdaterade jag mitt medlemskap så jag fick en läppglans på köpet också. Braskit. Sen gick jag, Johan och Niclaz å åt lite medans Dennis var hos optikern och sen for vi hem.

Till min födelsedag önskar jag mig en sminkkurs på MakeUpStore, kostar 495kr och man får också produkter till det priset när man är klar! Vill ha!! Men om nån funderar på att köpa det, kolla med nån annan så ingen annan tänkte köpa det :) Behöver ju inte två, med lite tur lär jag mig nåt på en... :)

Nåja, väl hemma igen så tog Johan fram täcket å la sig på soffan å kikade sport, jag sitter här å fördriver lite tid. Ska åka iväg med lite ljus om en stund men vet inte alls vad kvällen bjuder på än.... Förslag är välkomna.

Kommentarer

Postat av: Jessica

jag såg din bil när andré hämtade mig.. tänkte inte på att smsa och säga att du skulle flytta den till andra sidan.. du vet, jag har ju gjort samma sak och upptcäkt att man kan stå på andra sida... där är det tydligen bara p-förbud till 18.00 ;) Dumma vägverket!

2008-12-29 @ 18:40:37
URL: http://jesssb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: