Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

När allt håller på att störta samman är det förnuftigaste ofta att hålla sig lugn.

Jag blir så aaaarg!! Kom ut till tvättstugan å tänkte skynda mig så jag hann tvätta två små maskiner till så var allt borta sen, men vad händer!? Jo ena tvättmaskinen har nån jävla error! Den går inte att öppna helt enkelt, mina sängkläder är fast där inne! Smaaart. Ringde Östersundsbostäder, han skulle notera att mina kläder inte gick att få ut och försöka få tag i min bovärd så hon kunde hjälpa mig. Men jaha? Sen då? Min tvätttid är snart slut, jag har ett ton tvätt som likförbannat måste hängas inne för att torkskåpet är en skåp utan torkfunktion och nu ska jag dessutom hänga en jävla massa sängkläder inne!?!??! Å hon har fortfarande inte ringt och jag har en maskin kvar, EN!!! Å den kan jag inte tvätta nu. Bra tänkt, laga grejorna istället för att snåla!

Nu vill jag flytta, jag vill ha en egen tvättmaskin utan error!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: