Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Om man tänker efter en stund kan det hända att man kommer fram till ett mycket viktigt beslut.

Jag sov på soffan inatt. Det var alldeles för varmt å kvavt i sovrummet med ett ton blöt tvätt hängandes där inne, dessutom tänkte jag skona han jag bor med från att vara så nära mig. Men det in sin tur resulterade i alldeles för få timmars sömn. Katterna sov en stund, men klockan 6 lekte dom följa john å sprang som galningar över hela lägenheten, ut i hallen, in i köket, upp på soffan, rakt över mig, å ut i hallen igen för att sen börja om. Det var omöjligt att försöka sova, så jag slog på tvn en stund. Då gick dom jävlarna å la sig igen! Så jag lyckades i alla fall somna om till Johan vaknade å for.. Men still, alldeles för lite timmar och ni kan vara glad att jag är sjuk och inte ska umgås med nån!

Bokade hotell i Örebro igår, så på lördag blir det en tripp dit ner för att hälsa på och flytta ut lillasyster med sambo som kommer hem till Östersund igen på obestämd framtid. Visste ni att dom har ikea där i Örebro? Hmm. Ja en liten utflykt måste vi väl få ha va? Jag känner ett behov av att ha nåt.. Köpa nåt fint. Dränka mina sorger att jag faktiskt inte kommer få flytta på ett tag till... Jag hatar att jag flyttade hit. Jag hatar att Johans hyresvärd var konstig, vi hade ju kunnat bo där! Jag hatar att sovrummet i min lägenhet var så litet, det var en bra lägenhet! Jag hatar att ingen vill bo i min lägenhet. Jag vill flytta, fortfarande.

Å rastlös är jag. Helt sjukt, galet rastlös! Jag vill göra saker men orkar ju knappt gå från soffan till kylen så hur ska jag kunna göra nåt? Ge mig en hobby någon, jag behöver nåt att göra, som man kan sitta helt still å göra. Jag kanske provar tvspelet om jag hittar nåt roligt spel. Jag köpte ju ps2 av Nathalie men har faktiskt inte provat det än, bara Johan som har spelat å det var ju en hel evighet sen jag köpte det.. Men var gjorde jag nu av alla spel som jag inte sålde? Orka leta...

Jag är negativ idag, bitter å sur. Idag också :)
Jag har inget liv just nu helt enkelt.
Uppmuntra mig någon, kommentera min blogg och berätta nåt jag kan göra som jag blir glad av.


Kommentarer

Postat av: Jessica

Ja fast det må ju varit godare än den jag fick till :P Köpt är allitd godast tycker jag :)

Hur går det med magsjukan?

2008-12-06 @ 15:44:55
URL: http://jesssb.blogg.se/
Postat av: Jessica

ja, håll dig borta! :P jag vill INTE ha magsjuka :P

Ja, ledig hela helgen... Igår var jag ut med en kompis och imorgon ska jag till Järpen på cup..:) Och du då? Ska bara ligga hemma?

2008-12-06 @ 15:59:55
URL: http://jesssb.blogg.se/
Postat av: Anonym

"Jag hatar att ingen vill bo i min lägenhet.."

jag är inte omöjlig;)

2008-12-09 @ 20:11:49
URL: http://bananna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: