Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Prata inte om du inte kan förbättra tystnaden

Jahopp, dålig på uppdateringar var det här.. Men det händer som just inget så jag har inget att skriva om.

Igår hade vi ljusvisning hemma hos Nettan, det var en sjukt härlig kväll med sjukt härliga människor! Tack ni som kom! Sålde bra också, alltid ett plus. Fick dessutom lite nya bokningar till januari-februari. Det blir roligt!

Idag är jag ledig, har börjat tvätta lite, har hunnit bli förbannad över att snön verkligen är överallt och ingen skottar, hunnit få psykbryt på mina katter och fått ångest över att se mitt såkallade kök, som vanligt. Hur mycket jag än diskar så försvinner det inte, jag tror jag har någon som motarbetar mig här hemma.. Jag skulle vilja byta gardiner idag men jag vet inte om jag orkar. Hemhjälp någon? För en peng i månaden, alltid fin lägenhet? Undrar när min egen ork ska komma tillbaka..

Det var något jag har tänkt på ett par dagar att jag skulle skriva om men nu minns jag inte vad det var.. Tråkigt för er, för då fick ni aldrig reda på det som jag tänkte på, men tråkigt för mig också som inte kan komma ihåg det som jag tänkte att jag var tvungen att komma ihåg.. Jaja, jag kanske kommer på det.

Om två veckor har jag och Johan varit tillsammans i två år, två år!? Det har gått fort, men samtidigt känns det som vi alltid varit tillsammans. =) Får se om jag får ut han på lite middag iaf, om inte för just den dagens skull så kanske för att vi kan fira att det är sista onsdagen just den veckan.. Det måste väl vara värt att fira? En onsdag som aldrig kommer tillbaka igen!

Nej om man skulle tagit med sig nästa stora lass å gå till tvättstugan, än ser jag inget ljus i mörkret bland allt jag behöver göra. Jag kanske gör nåt annat idag, skjuter upp det till en annan dag - som vanligt.

Tina, hur är det, vad gör du? Länge sen nu!

Kommentarer

Postat av: Morsan

Du skulle ju kunna lägga ut några fina bilder som du lovade i en tidigare blogg.. Eller skriva en önskelista till jul.. Eller berätta någon rolig historia.. Allt du gör i bloggen minskar din tid att hinna en massa hemma ! Ska vi gå ihop och fixa hemma hos varandra varannan dag ? Jag kommer till dig och hjälper dig med gardinerna och du kommer till mej och hjälper mej att tömma ett rum ? Du vet, snart får jag hyresgäster men dom har ingenstans att bo just nu....

2008-12-04 @ 10:13:54
Postat av: Tanya

haha.. ja den där disken är konstant hemma hos oss också just nu, tillkommer lika mkt som man diskar bort. konstigt det där =)

2008-12-04 @ 13:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: