Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Retas inte med någon som håller i ett baseballträ.

Jaha, nu är jag arg på Akelius också. Hade kommit upp en 3a på Södra Gröngatan som jag vart lite sugen på, försökte anmäla mig men det gick inte, tänkte ringa igår men hade inte tid när dom hade telefontid så jag ringde nu!
Men nee, nu hade dom tagit bort lägenheterna. "Ja det funkade inte från i förrgår till igår mitt på dagen, men hade du provat igår eftermiddag hade det fungerat. Nu har vi tagit bort dom, men du får hålla ögonen öppna då ifall det kommer ut nåt nytt.." Men jävla ärta, fel å va lite snäll å kolla vem jag är, om jag har jobb osv å sen avgöra om jag ändå kunde få intresseanmäla på den.... SUCK!!!! Jag ber till gudarna att snart Wikstrands får in nån lägenhet och att min karl kan höra av sig till henne å kolla...

Ledig idag, tänkte att jag skulle börja inhandla någon klapp kanske.. Dagens projekt blir André (dock blir det väl födelsedag först där) å Johan. Har lite humm om vad han ska få iaf, André var det värre med, men jag har en idé iaf.. Får se hur det blir.

I morgon blir det jobba å sen julbord, det blir trevligt! :) Jag är duktig nog å kör istället för att dricka, känns bäst så när vi ska iväg på lördag morgon..

Nåja, om man skulle försöka fixa klar sig för dagen å bege sig mot staden sen..


Kommentarer

Postat av: nathalie

vad önskar du dig för klapp av mig då? :P

2008-12-11 @ 11:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: