Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Säg till din fru att hon är vacker även om hon ser ut som en lastbil

Haha hittade ett roligt citat under kategorin barn och hur skulle du få ett äktenskap att fungera, bra tips från en 10årig kille. :)

Igår tog jag och Jessica en promenad till och från lillänge, det var härligt! Sen gick vi förbi på pizzeria oden för att surra lite skit med Nettski å Anders å ta lite pizza av Nettski. Sen hem, göra lunch, duscha å bege mig till jobbet.
Blev en seg kväll, satt helt ensam från 19 till 23.50. Jaho, vad roligt jag hade! inte.

Idag blir det kanske lite skoter. Ska bara få upp karln ur sängen, hans väckare ringde för 25 minuter sen men än hör jag inget liv där inne. Skulle väl ev på stan innan också. Måste kanske gå å väcka han....

Nåja, om man skulle ha klätt på sig lite å sådär kanske.
Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: