Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

tvåtusenåtta

Sju bra
- Blev plastmoster till Isabella 9 februari
- Började nytt jobb i maj, som jag trivs bra med
- Fick hem mina katter i augusti
- Tog körkort 28 augusti och fick min Memphis av svärfar
- Blev moster och gudmor till Vincent 29 augusti
- Åkte till Teneriffa med Johans familj & släkt 16-23 november
- I november firade jag och Johan två år med en trerätters på Athena

Sex dåliga
- Tog ner älskade Millan (vovven)
- Min efterlängade flytt blev inte av i år (heller)
- Jag har varit trött å halvdeppig för det mesta
- Jag har handlat mer än nödvändigt
- Maten har spårat ur och jag känner inte igen mig själv
- Min förmåga att ”höra av mig” har helt och hållet försvunnit och mitt dåliga samvete vuxit

Fem personer
 - Johan, min stora kärlek! Det har varit ett år fyllt med både glädje och ilska, men det bästa av allt är att vi går in i det nya året med kärleken i topp!
- Nettan har precis som vanligt varit en underbar vän under året. Vi har delat skratt och gråt, haft roligt och tråkigt och varit sådär bra vänner som bara vi kan
- André har också varit underbar under året. Ingen kan muntra upp en deppig dag med ett fint sms på samma sätt som underbara Andy!
- Tina och jag har haft en down-period under senare delen av året, men det bästa med vår vänskap är att det bara behövdes en dag tillsammans för att åter igen skratta och prata på samma vis som innan igen!
- Jessica är en nyfunnen vän som jag vill utmärka för den glädje hon sprider! Ser fram emot ett nytt år med kosten, skratt och härliga tillfällen att umgås på!

Fyra Nyårslöften
- Handla mindre
- Äta bättre mat (LHCF med Jessica)
- Träna mer
- Lära mig uppskatta mig själv

Tre Drömmar
- Flytta under 2009 till en större lägenhet med kärleken
- Hitta en väg till min framtid, ett mål att sikta mot
- Härliga tjejkvällar med vin och skitprat emellanåt, jag tror alla tjejer behöver det

Två silverstjärnor
- Mamma får en silverstjärna för att hon (nästan) alltid har tid att lyssna när jag vill gnälla på nåt, för att hon är underar och för att jag har en sån bra relation med henne
- Svärmor får den andra silverstjärnan för att hon är en underbar andramamma och för att vi kommer så bra överens, det betyder mycket för mig!!

En guldstjärna
- 2008-års guldstjärna går till Jeanette -Nettan- Widén. Den får du för att vår vänskap är så bra, rak och ärlig!


*
Dessutom avsäger jag mig ansvaret att skicka runt massa gott nytt år - sms och önskar via detta er alla
Ett Gott Nytt År!

Kommentarer

Postat av: Litenwiden

Om jag också hade delat ut stjärnor så hade min guldstjärna gått till dig också. Bara för att du är du och du är min vän!

2008-12-30 @ 20:00:28
URL: http://litenwiden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gott nytt år! =)

2008-12-30 @ 20:22:29
Postat av: Morsan

Blev lite orolig när jag inte var med bland de 5, sen såg jag att jag faktiskt var omnämd.

Gott nytt 2009 på er också, jag hoppas också på flytt för er under kommande år. Jag tror alla 4 skulle må bra av det. (Ni och missarna)

Ha det nu bra så hörs vi nästa år !!

Gott nytt år

2008-12-30 @ 21:52:32
Postat av: Mikaela

Om ni ska ha tjejkväll så ring gärna mig, jag umgås alldeles för lite med tjejkompisar och snackar skit.

2008-12-30 @ 23:08:51
URL: http://mikalela86.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Nu blev jag orolig för det jag skrev, inte snacka skit om människor så, utan bara prata av sig om allt. Ja jag hoppas du fattar, och dom andra som läser kommentarer :)



kram!

2008-12-30 @ 23:10:41
URL: http://mikalela86.blogg.se/
Postat av: Stina

GOTT NYTT ÅR!!!! :)

Jag är gärna på tjejkvällar, weee!



Kramar!

2008-12-31 @ 09:44:34
URL: http://stinasofianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: