Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Varje fest som räcker längre än fyra timmar räcker för länge

Ja, så var det lördag, vi skulle kliva upp 7 och börja tvätta innan Johan åkte till fåker, men vi vaknade 9. Blev rätt sent igår, jag, Jessica, älskling och Andy hade en härlig kväll här hemma! Vi drack vin (rödvinet var inte så illa, men lite ovant), surrade om allt från smink till lumpen (som Johan och André alltid kommer in på att prata om)  och ja, finns inte så mycket mer att säga än att vi gör om det igen en annan dag!  :) Tack mina fina vänner och min underbara karl för en bra kväll! :)

Idag blir det lugnt, hörde talas om att kusinen är på plats i Östersund, får se hur det går att träffas den här gången.. Tänkte skicka ett meddelande om att jag finns på min adress större delen av dagen så får vi se.
Johan for iväg på begravning å sen blir det mest troligt lite skoterkörning, jag ska fara ut sen å hämta svärföräldrarna å skjutsa dom till min mor å far, men i övrigt blir jag nog hemma med myskläder och dunsockar antar jag..

Har också kommit på att jag hatar när folk ska lägga sig i andras liv å bestämma vad man ska tycka å tänka. Det är störigt...

Nej om man skulle plockat undan sen igår kanske..
På återseende.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: