Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Vem vill lägga pengar på saker man inte kan?

http://www.gratismakeup.se/
Klicka på länken ovan för att komma in på en sida där du som medlem kan vinna presentkort på olika butiker, i mitt fall registrerade jag mig för att komma åt lite presentkort på smink. Jag förstår inte smink, alla färger, former och sätt att lägga en snygg make! Jag kan inte, vill inte och orkar inte riktigt engagera mig! Men som med allting annat är det perfekt med presentkort, så man verkligen kommer iväg och tar sig tid att lyssna på nån snyggt sminkad expedit som berättar allt man ska veta.
Jag föreslår att ni också registrerar er och hittar en butik där ni vill ha presentkort på och tävlar om det!

Man kan tävla om presentkort och även jobba sig till det genom att värva vänner till sidan, vara aktiv på andra sidor (ni förstår när ni kikar runt lite) eller kika in på erbjudanden och titta vad som passar!

Kika in redan idag, det är värt en titt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: