Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#67

Igår var det en trevlig dag. Runt halv 9 begav jag mig ut på promenad och mötte upp Tina. Vi gick tillsammans tillbaka till mig och åt en god och trevlig frukost tillsammans. Vi pratade om allt och ingenting. Mest om bebisar såklart, hon har 4 veckor kvar till bf, tänka sig, 4 veckor! Tiden har gått fort sen vi satt här i vardagsrummet och skulle lära oss dricka vin. :) Det innebär att om två veckor skulle det kunna bli precis när som helst! Nu kommer hon ju säkert inte ut förrän tidigast 3 mars men ändå.. :) Satt här hela dagen och pratade och skrattade.

Sen kom Johan hem, vi latade oss hela kvällen! Det var skönt. Lite grinig kan jag ju ha blivit att han inte köpte ballerinakex till mig, men kanske idag om jag har tur =)

Idag kan ni läsa Malins blogg, (mamma glöm inte att visa pappa) http://loxi.blogg.se där hon sammanställt två av resultaten från hockeyn igårkväll. För er andra kan jag berätta att min sambo är ibitet MODO-fan, och pappa påstår sig heja på Timrå. Den 19 mars har mamma beställt så de två karlarna ska åka till Timrå och se en match med de båda lagen.. Undrar om de någonsin kommer komma överens igen... :)

Letandet efter jobb och lägenhet fortsätter. Sakta, sakta men säkert....

Hälsning till André och Thess: Eller ska jag säga efterlysning? Saknar ju!! Ses snart? =)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Hehe :b Mm, jag ska nog också på den matchen.. med en som hejar på timrå :b Blir kul när modo vinner då! ;)

2008-02-01 @ 20:25:28
Postat av: Morsan

Grabbarna ska åka 19 feb och jag tror det kommer att gå bra....

2008-02-02 @ 12:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: