Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#69

LG KU990, Viewty - Telefonen som min älskling så gärna ville ha. Å igår fick han den av mig, gissa om han älskade mig då? =) Han blev så glad så! Känns bra att skämma bort honom ibland, han skämde ju bort mig galet mycket förut... Ja det var tider det.... =)


Idag väntar en promenad till Tina alldeles snart, frukost och sedan bakning för fulla muggar! Ska försöka klämma in en semla på edenbos också - det är trots allt semeldag idag! Snart är vi tre som umgås där, det är bara 28 dagar kvar till Isabella tänker titta ut, åh så jag längtar!

Ikväll blir det möte om jobb under vm, får se om det verkar lockande eller om jag ska fortsätta med mina sovmornar =)


Nej nu får jag skynda mig, jag ska ju faktiskt snart gå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: