Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#70

Den här dagen kommer gå hur sakta som helst, tråkigt.
Igår fick jag ett svar på min annons om byte av lägenhet, en tjej som hade en trea som vi kunde få komma och kolla på. Den här trean låg dessutom i det område där jag sökt som mest efter lägenhet. Jaho! Ja vi for dit, och shiiiiit vilken underbar lägenhet! Stor och rymlig! Och kanske bäst av allt, ett stort fyrkantigt kök - precis så som jag vill ha det. Jag är inte så mycket för smala avlånga kök, det ska vara fyrkantigt. Den har också walk-in-closet- en liten variant och en annan liten skrubb/förråd som dom använder som datorhörna. Plats för både disk och tvättmaskin och balkong. Ja minst sagt är det en drömlägenhet jag flyttat in i i mina drömmar inatt. Till saken hör att för att vi ska få flytta in så krävs det att hon i sin tur kan tänka sig våran lägenhet, och svaret får vi ikväll när hon varit hit och kollat. Det känns som när man var liten och väntade hela dagen på att få öppna julklapparna, fast ännu värre. Håll alla tummar ni kan för oss! :)

Jaja, jag ska börja städa, hemmet ska vara vackert när vi får besök ikväll..

Å mamma, jag behöver jobb också om jag ska få flytta, skjutsa mig!


Om ni ringer ikväll och jag inte svarar kanske jag gråter lite, eller så packar jag..Prova igen en annan gång då =)

Kommentarer

Postat av: Sarah

Håller tummarna för er :)

2008-02-06 @ 17:01:22
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Anonym

Howdy neighbour! ;)

2008-02-07 @ 09:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: