Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#71

Tack Sarah som i alla fall lämnade en kommentar om att hålla sina tummar! Dina tummar fungerade, nog!
Jag skulle vilja säga att det är klart, att hon tänker ta våran lägenhet och att vi får flytta till den jättestora jättefina trean som hon har! 77kvm, många rum, stort fint kök! Men inte förrän alla papper är skrivna och jag faktiskt FÅR börja packa tänker jag dela med mig av den glädjen jag känner!

Igår kom Andy och Thess och hälsade på, fikade lite och såg en film. Mycket trevlig kväll!

Idag ska jag först åka ner på östersundsbostäder och fixa med de papper jag behöver därifrån, sen ska jag följa syster på dagis och se och lära lite eftersom jag tänkte jag skulle jobba där litegrann också... Sen blir det hemgång, hoppas på att hon med lägenheten ringer å klargör vad hennes hyresvärd sa och sen kan jag vara lycklig hur länge som helst! Baka lite tekakor skulle jag gjort också, slut i frysen...

26 dagar, Tina. =)


Jaja, jag uppdaterar när jag vet mer. Men ni som tycker jag skriver sällan kan väl kommentera det jag skriver så jag vet att det är värt att jag skriver nåt???

Kommentarer

Postat av: Tanya

Vart ligger lägenheten då?

2008-02-07 @ 13:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: