Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#72

Attans tusan om detta skulle börja gå dåligt igen nu då... Fick för mig att jag skulle ringa hyresvärden över lägenheten jag vill ha, och hon var inte den gladaste jag pratat med på länge kan jag lova. Jag gråter om detta inte går nu, jag gråter om jag inte får flytta.... Men jag hoppas fortfarande och väntar ivrigt på samtalet..... Återkommer med mer info om var och när om eller när det blir klart..

Dagis var skoj, lite kallt bara.. Barnen var söta, en del bråkigare än andra. Svårt att vänja sig vid att dom inte förstår så mycket bara.
Z: Nej, inte äta snö, det är äckliga kusar i snön och dom vill du väl inte äta?
L: *skakar på huvudet*
Z: Bra
L: Vad är kusar?
Haha.. Ja just...

Nu ska jag snart laga mat, fiskpinnar. Mumma? Nejtack. Men man måste ju äta. Har fått tider för mina jobb under vm också. Passen ligger antingen 6-17 eller 16-ca02. Jaha, ja tack för det. Tur man verkligen behöver jobbet....

Jag älskar Johan också, han ser så mycket fram emot att flytta nu =) Han vill börja packa, han vill bära, möblera och göra fint!! Ehm.. Va? Nej det vill han inte. Men han har inget val än att flytta med mig. Å han kommer bli nöjd och glad, sen! :)

Kommentarer

Postat av: André

Johan ser fram att packa... André ser fram emot att bära... eller... nehe, inte det ;)

2008-02-07 @ 15:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: