Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#79

- Vill du jobba?
- Inte idag
- Någon annan dag i veckan, o ev helgen?
- Ja i morgon innan 16 och alla andra dar till söndag
- Räkna med alla dagar jag ringer senare.

Rolig sms-konversation. Jag är inte helt och hållet arbetslös i alla fall.....

Jag har fyllt år, igår träffade jag Isabella första gången, Johan och pappa ska till timrå idag, träffade Nettan igår, ska ner till Isabella idag och hälsa på. Och resten av veckan ska jag jobba då som det verkar.. På måndag ska jag, om jag lyckas få jobb, börja jobba heltid. Borde få veta snart..

Letar fortfarande lägenhet så alla med en trea dom vill bli av med, hör av er!

Ska göra fika åt älskling nu, han kommer snart hem. Sen hälsa på lillskruttan min!

Kommentarer

Postat av: Sarah

Grattis på födelsedagen i efterskott :)

2008-02-19 @ 21:49:48
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: