Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#80

Eftermiddagen med lilla Isabella var kanon igår! :) Vi hade det så mysigt så! När man myser med en liten bebis, LITEN, född för tidigt - extra liten - och inte kan sluta titta på henne och hennes toksmå händer och fötter, när det skär i härtat när hon skriker för att jag inte för mitt liv kan begripa varför och jag vill att hon ska berätta.. När hon ligger i min famn och sover, sträcker på sig och bara är alldeles underbart underbar! Ja då blir man lite sugen själv på en liten.. Men nån måtta får det vara, inte ännu. Har ju Isabella att ta hand om nu, och senare en Vincent om syster har rätt i att det är en pojk hon ska få.. Jag har bebisar så det räcker ett tag.

Skulle jobba idag, två gånger, men lyckades få nån kräksjuka så jag blev hemma och mår fortfarande inte bra. Två extra enkla sätt för en arbetslös att tjäna lite cash, men nej, vad ska jag med dom till när jag kan ligga här och plågas?

I morgon däremot kan jag vara dödssjuk men ändå ska jag på informationsmöte. 1månad och 25 dagar, som hellre känns som 1år och 25 månader (ja, nu räknar man väl inte så men principen, haha) har jag varit arbetslös när jag åter igen på måndag ska sätta min fot på ett arbete. Dom ringde idag och sa att jag fått det jobbet jag var på intervju för förra veckan! Zandra ska bli seriös heltidsarbetande kvinna, kan ni tänka er :) Hemmafrulivet ligger på gränsen till att försvinna.... Jag uppdaterar väl kanske i morgon om exakt vad det är jag är tänkt arbeta med nu i framtiden... För just nu har jag inte jättestor koll :)

Nu ska jag snart åka ner till Johans mormor med lite ljus och sen hem igen, äta nåt och sen ligga på soffan och tycka synd om mig själv för magontan och invänta morgondagen. Eller först invänta greys, förstås. Sen morgondagen!

Kommentarer

Postat av: nathalie

grattis till jobbet:)

2008-02-20 @ 18:44:00
Postat av: Malin

Åh vad roligt! :) Grattis!

2008-02-20 @ 20:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: