Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#81

Okej, jag ska jobba på residenset, för er som vet var det ligger. Där ska vi sitta massa folk och arbeta med denna sida och erbjuda olika företag olika tjänster. Det verkar vara ett bra gäng och jag hoppas det kommer gå bra.

Fortfarande vill jag få tag i en trea, så fortfarande ni som har en eller vet någon - hör av er!

Stan är, om möjligt, tråkigare än någonsin nu när vm är över. Jag märkte knappt att det var nåt speciellt förrän mot slutet men ja, det var en härlig vecka ändå.

Idag ska jag och Nettan hänga på stan, senare ska jag och älsk träffa Andy och Thess för lite fika och helgen består sedan av ingenting. Laga mat till två dosor om dagen, städa upp lite och ladda för att börja jobba heltid.

Nästa vecka är det alltså ingen idé ni försöker vara sociala, arbete på heltid och ljusvisningar mån-ons-fre. Gissa om det kommer en härlig helg efter veckan!? JAJJEMEN!

Nåja, nu har jag uppdaterat - men det var ingen som bad om det så nu kanske det dröjer igen :)

Kommentarer

Postat av: Morsan

Uppdatera mej vilken/vilka dagar jag har transporter också....

2008-02-22 @ 21:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: