Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#82

Jahopp, då var man uppe och snart redo att möta första arbetsdagen. Det känns bra, än så länge :) Hoppas på att det blir bra det här..
Efter jobbet kommer Nettan och Anna och hämtar mig och vi ska till bräcke, ljusparty nummer ett för veckan. Det ska bli roligt, men behöver jag säga att jag tror jag kommer vara trött ikväll? Men vad gör man inte för dom älskade ljusen? Och för den älskade Nettan? :)

Idag har jag gjort nåt jag inte ska, och jag ska fundera på om jag ska berätta det eller inte. Men om man, som jag, VÄLDIGT gärna vill flytta måste man spekulera i möjligheterna... Det är visserligen en dyr möjlighet, men också en 'stor' möjlighet och alla möjligheter är bra kan jag tycka. Ja nu har jag väl berättat det mesta men resten låter jag vara osagt. :)  Det skulle passa så bra att flytta nu, när jag har jobb å allt. Eller ja, vi kan väl vänta tills jag får nån lön å sådär men nu är ju allt så mycket lättare :)

Jaja, om man skulle tagit å fönat håret lite, och ställa fram ljusväskorna så vi kan hämta dom påvägen till bräcke.

Önska mig en bra dag, mina vänner! Det önskar jag er!

Kommentarer

Postat av: Morsan

Ha en bra dag !!

2008-02-25 @ 11:44:22
Postat av: Malin

Gått bra på jobbet idag? :)

2008-02-25 @ 17:33:26
Postat av: Morsan

Vilken lång första arbetsdag !!

2008-02-29 @ 05:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: