Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#83

Ojoj, vilken vecka! Jag vet inte om man ska skratta eller gråta, men för min del blir det skratt - för många andra gråt.. Nu väntar jag med spänning på fortsättningen.... Ja ni som vill veta vad som händer kan ju höra av er, känns dumt att lägga ut hela cirkusen här... För övrigt har jag sålt mest denna vecka, grattis till mig - både för det och andra händelser...

Idag börjar jag 10, ska bli roligt att se vad denna dagen har att bjuda på...

Äntligen helg sen i alla fall. Jag hoppas på kanonväder men Johan sa att det skulle bli dåligt. Vi får väl se.. Huvudsaken är att det är fint nästnästa helg då Jimmy och Jessie kommer upp! :)

Jag vet inte vad jag ska skriva, väntar fortfarande på den perfekta lägenheten så ni som har treor till övers får gärna fortsätta höra av er...
Ska väl göra mig klar och åka neråt staden och se om jag kan inhandla någon lunch innan arbetsdagen tar fart, eller i alla fall börjar...

Kommentarer

Postat av: Morsan

Mera, jag vill höra mera ! Ett litet bevis på hur proffsig du faktiskt är !!

2008-03-01 @ 20:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: