Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#51

Jaha, hade jag en blogg också? :) God fortsättning, eller vad man nu säger. Kul med nytt år?

Ja, 5e dagen jag är arbetslös nu, det är tråkigare än jag trodde. Det är verkligen inte som att ha semester och njuta av långa sovmornar och härliga dagar.. Jag kliver upp onyttigt tidigt och dagarna är långa och händelselösa.

Idag har jag i alla fall fått i uppdrag att baka. Älskling kom hem för att äta lunch och skulle ta med sig mackor till jobbet sen. När jag sa att jag inte visste om det fanns några fick jag till svar "Va? Har du inte bakat?".. Så det var tydligen min uppgift att se till att det finns bröd hemma så sagt och gjort, degen står på jäsning... :)

Har också påbörjat någon slags städning. Ska jag ändå vara hemma hela dagarna så vill jag vara hemma i ett fint och hemtrevligt hem. På tal om hem så har jag börjat leta ny lägenhet nu. :) Jag vill bo större och med ett riktigt kök. Och ja, jag tror att om jag hittar den perfekta lägenheten kommer nog Johan vilja flytta han också :)

Nu när jag är arbetslös får ni gärna hälsa på och göra mina dagar mindre tråkiga?

Nåja, jag har annat för mig än att sitta här..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: