Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#55

Roligt att mina dumlekakor är populära, jag kanske ska öppna eget café.... Tjäna lite pengar på alla som tycker om det jag bakar....

Jahopp, ännu en dag har börjat alldeles för tidigt. igår morse klev jag upp 8 för att gå på affären och handla korv så älskling skulle få korv med bröd när han kom hem på lunch kl 9. I morse klev jag upp 20 över 8 och stekte pannkakor till han kom hem. Jag tror jag är den underbaraste flickvännen...

Det blev inget med snorres väg. Trots att det inte tog så värst lång tid att åka dit, och trots att det var staket kring uteplatsen där så övertalade Johan mig att "avvakta lite". Vad det nu betyder. Jag hoppas i alla fall på flytt så snart som möjligt.

Igår umgicks jag med Tina. Som vanligt en rolig dag, med massor av skratt och skvaller. Vi pratade rätt mycket om kommande förlossning, som jag tycker verkar galet skrämmande, och det tycker nog Tina också. men vadå, nu är ju allt klart, nu ska den "bara" ut? :) Haha. Jadu vännen, jag tar gärna hand om lilla Isabella när hon kommer fram, men jag är lycklig att jag slipper ligga där och trycka ut henne... Vi åt lunch, gick på stan och sen lyssnade vi på ointressant information på arbetsförmedlingen.. tack för en trevlig dag vännen min!

Idag blir det inte mycket gjort. Ska städa lite här hemma, igen. Kom ju ett stoooort paket med ljus till mig i förrgår så jag måste bära ut lite skräp å sånt också. Jag är så trött nu för tiden. Hinner inte riktigt vakna ordentligt innan jag ska sova igen. Dagarna bara går men jag hinner inte känna efter hur dagarna är, vad jag gör eller hur jag mår. Tiden går snabbt, och det är så mycket jag skulle behöva göra.. Men jag orkar inte, för innan jag vet ordet av är dagarna slut... Borde sätta upp en kamera i lägenheten så jag kan se vad jag gör hela dagarna..

Ja, kort och gott hoppas jag på att jag får ett nytt jobb snart. Med bra lön och bra arbetstider. Jag är less på att vara hemma.

Ikväll blir det bio med favoritparet, André och Thessan. Det ska bli mysigt! :) Tycker om er!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Vi tycker om dig med vännen =) Fast än att du ska gå på bio kl 13.30 istället för kl 21 då alla ungdomar är och springer på stan ;) näe pensionärsmatiné ska det vara ;)
KRAMAR!

2008-01-12 @ 00:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: