Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#56

Ja, gårdagskvällen var mysig. Bio är inte riktigt min grej, jag gillar soffan hemma. Jag kan kissa när jag vill, pausa, hämta fika, halvsova och ligga under en filt. På bio, speciellt igår när det var premiär, ska man sitta upp, det är trångt, man ska missa halva texten för huvudet på den långa personen framför och störa sig på de som andas högt genom näsan på raden bakom. Man ska höra fnitter och småprat genom hela filmen.. Jag gillar hemma, men det var en trevlig kväll! :)

Idag vaknar jag som vanligt tidigt. Älskling sover fortfarande och lär ju göra det ett tag till. Jag sitter och kollar runt lite på internet, överallt står "beach 2008" och jag får lite smått panik. Ja jag skulle också vilja träna, jag skulle vilja komma i form och jag har ju faktiskt all tid i världen att träna just nu, men inte de ekonomiska möjligheterna. Å andra sidan kollade jag på twajs hemsida idag, där står att friskis har månadskostnad, vilket för spinning skulle innebära 98kr i månaden.. Frågan är om det är spinning jag vill, eller om jag hellre ska satsa på gympadelen.. Aerobics å sånt?.. Ja jag vet inte.. Gymmet går bort iaf, förmodligen resten också med min motivation.

En flytt och ett nytt jobb på detta så skulle nog resten lösa sig på nåt vis. Har ju faktiskt hittat ett par jobb nu som jag tror skulle passa mig.. La ut annons på blocket om byte av lägenhet igår också, men har bara fått ett svar, från torvalla. Typiskt

Nej nu får det vara nog för denna gången.

Kommentarer

Postat av: nathalie

man kan ju faktiskt träna hemma helt gratis, du har en pilatesboll och hantlar, det kan man göra mycket med!:P

2008-01-12 @ 11:51:09
Postat av: nathalie

ut och promenera, eller ut och spring. det är också gratis ;P

2008-01-12 @ 13:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: