Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#57

Då var det en ny vecka då. Tråkiga dagar och ständigt på jakt efter nytt jobb och ny lägenhet. Ja jag blir ju inte göralös iaf. Finns många ställen att kolla på i jakt på de båda. Idag blir det staden, leta jobb.

helgen har varit bra. Bio i fredags, kalas i lördags och igår blev det bakning och lite städ. Å idag lär jag måsta baka igen, innan jag ens hunnit packa tekakorna i påsar hade älskling ätit 5st. Sen tog han en påse med sig till jobbet också. Blev inte många kvar, men det är ju bra att nån äter det jag bakar.. :) Å jag tycker ju faktiskt att det är kul att baka också....

Jag och Nettan pratade om bloggande igår, och kom fram till att det inte finns mycket att skriva om längre... Dagarna ser likadana ut och hur vi mår förändras sällan. Små små detaljer runtom mig förändras men det är sånt jag inte gärna bloggar om.. Så med det sagt tänker jag inte skriva mer idag. Jag ska istället kolla om min mor har nåt ärende till odensala så hon kan hämta mig, så ska jag söka lite jobb och träffa Nettan.

Tjo!

Kommentarer

Postat av: nettan

tack för idag bejbi!

2008-01-14 @ 16:48:24
URL: http://litenwiden.blogg.se
Postat av: Morsan

Neeej, sluta inte blogga ! Inte någon av er ! Vad ska jag då göra istället för att längta på nästa inlägg ?

2008-01-14 @ 17:28:14
Postat av: André

Hej vännen! Hurru, jag gillar också dina tekakor *blink blink* =D Har inte lyckats att fått Thess att fixa några sådana än =(
Ha det så vackert!
Kramar!

2008-01-14 @ 21:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: