Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#58

Andre: Tekakorna är slut, sen länge tillbaka! :) /Johan


Jahopp, en uppdatering till idag kanske. Har haft en bra dag med Nettan. Vi åt på subway, gick på stan, fixade busskort (i nödfall till när hon inte orkar gå, lilla hurtbulle där) och sen gick vi hem och åt godis och kollade på tv. Lyssnade även på låten "Jag ska ta min boll och gå till fotbollsplan" och jag fick en julklapp/födelsedagspresent, en fotobok med bilder på mig och Nettan från förut, från nu, från nyss. Vi planerade också för kommande bilder, som ska bli en del under året. Mera umgås! Dagen har fått mig att inse hur mycket min och Nettans vänskap verkligen betyder för mig! Det är guld, Du är guld!

I övrigt har det inte hänt mycket. Blev inget bak idag, måste i morgon, nu finns inget kvar.. Ska ändå tvätta och dona lite i morgon. Och vänta på att alla jobb och lägenhetserbjudanden ska rulla in, för det lär ju bli en hel del... Eller vad tror ni?

Nej nu ska jag sova, idrottsgalan var iofs rätt roande, men jag ska upp å steka pannkakor halv 9 i morgon så time to go! (Jag är ju trots allt den bästa flickvännen, fortfarande)

Ja godnatt då, vi lär ju höras i morgon.

Kommentarer

Postat av: nettan

Du är guld med! Tack för att du finns! Gnatt. Pusshej

2008-01-14 @ 22:22:24
URL: http://litenwiden.blogg.se
Postat av: Morsan

Först så är det svart sen grått och sen vänder det. Iallafall om man får tro dom som säger "efter regn kommer solsken". Det kan ju iallafall inte bli så himla mycket värre nu, så se ljust på saken. Snart vänder det !! Nytt jobb och ny lägenhet och en ny Zandra !?

2008-01-15 @ 15:20:20
Postat av: André

Johan: Det där ska du få f-n för ;)

2008-01-15 @ 17:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: