Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#61

Hallå där ute.. Tänkte uppdatera en gång.

Jag väljer att uppdatera helgen, mer minns jag inte riktigt förutom att jag träffade Thess på en trevlig fika i slutet av veckan, det var härligt att komma utanför lägenhetens dörr!
Det var också den här veckan som jag ringde till de flesta fastighetsägare och kanske fick napp på ett av dom.

Men helgen, i fredags (alla dagar är helg för mig så jag tar fredag-söndag) var jag på nån tråkig information på arbetsförmedlingen. Sen åkte jag hem och träffade älskling en liten stund innan han försvann spårlöst och tapetserade hela eftermiddagen och kvällen. Jag gick på affären och köpte mig en korsordstidning och glassbåtar och tänkte ägna kvällen åt - ingenting. Pratade med André på msn och han förklarade för mig att dom skulle handla sen skulle dom hämta mig. What? Why? Vart ska jag? Jo jag skulle hem till dom på middag och sällskap. Åh, underbara! Åt en god middag, åkte på hemköp och sen såg vi en film (som jag nästan hann se hela av) innan Cathrin, som var chaufför åt Johan, kom och hämtade upp mig så for vi hem. Det var en mycket trevlig kväll och jag tackar mitt sällskap för omtanken :)
Lördag. Johan åkte tidigt för att fortsätta tapetsera. Jag blev rastlös så jag tog en promenad till mamma, som i sin tur fick skjutsa mig till frösön för att kolla läget.. Sen åkte vi runt lite och sen fick jag skjuts hem. Älskling kom hem, tog en dusch å sen for vi, det var ju kalas i viken! Pava hade fyllt 60 så det var middag och massa folk! God mat och trevligt sällskap även denna kvällen! Åkte hem och fick baka en sockerkaka innan jag somnade, för Nicce och Per kom och hälsade på och spelade wii till sena natten - eller tidiga morgonen...
Idag är det fortsatt tapetsering för älskling, han har åkt redan. Jag vet inte riktigt vad jag ska fördriva dagen med men det visar sig väl... Ska lägga mig å se om det är nåt skoj på tv till att börja med, se om jag kan vakna till lite.

Ja men jag kanske uppdaterar igen en annan dag... :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: