Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#62

Jaha, sen sist då? Eller alldeles nyss?

Hade ljusparty i förrgår kväll. Det kom förvånansvärt många dit! Trodde inte det skulle bli så många, men det var kul! Inte bara "de vanliga" som jag börjar tro handlar för att dom tror att dom måste, utan det kom fler, det kom en del som aldrig varit dit :) Mycket trevligt. Ikväll väntar ljusvisning i bräcke! Jag ser fram emot!

Igår morse bestämde jag och Tina oss för att gå en promenad. Slutade med att jag kom hem 3.5 timme efter jag lämnade hemmet. Men det var härligt! Vi gick runt runt och pratade om än det ena och än det andra. Det började snöa, vi sa hejdå och vi ses i morgon (idag) och jag vandrade hemåt. Hade mina klackskor-utan-klack-skor på mig, inga vidare promenadskor men dom fick funka.

Bestämde mig när jag närmade mig hemvägen att jag skulle gå förbi i förrådet å hämta bättre skor. Jaha, där har någon annan varit också, någon som inte hade nyckel, som fick förstöra mitt förråd för att ta sig in och hämta det som fanns som var värt någe.... Fan att ingen kan lära sig mitt och ditt, vilka puckon det finns!!

Nu vill jag flytta mer än någonsin, gode gud - hjälp mig hitta den perfekta lägenheten! ?

Nej om man skulle messat Tina och hört varför hon inte är online och pratar med mig, hon borde vara vaken nu. Vi ska ju ut och promenera om bara en liten stund. Underbara älskade Tina! Big girl, you are beautiful! =) Och om bara några veckor inte ens big längre! Jisses vad tiden går!

Jaja, men nu har jag ju uppdaterat iaf, berättat om ljusparty i förrgår och ikväll (i morgon ska jag till gällö även), har berättat om Tina och promenader, har berättat om inbrottet och att jag ska ut idag igen å gå.. Ska även äta kina-lunch med mamma.. Nog om mig. Hejdå!


Kommentarer

Postat av: Morsan

Tack för uppdateringen. Lär av Nettan, så kanske det blir oftare. Men det är mycket bättre nu än tidigare så egentligen ska jag ju inte klaga. Speciellt då jag tänker; Ja just efter varje mening jag läser.

2008-01-25 @ 23:30:13
Postat av: Morsan

Jaha, då dröjer en uppdatering här då. Datorhaveri heter det visst... Om inte promenadbegäret gör att hon går till mej och sitter vid datorn...

2008-01-27 @ 20:43:51
Postat av: Nettan

Vi kan ju hoppas att hon tar en promenad till dig och sitter vid datorn.. datorhaveri gillas inte. :)

2008-01-28 @ 10:35:35
URL: http://litenwiden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: