Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#63

Ja man får ju inte vara dum, har ju faktiskt en gammal iBook i garderoben. Just nu när datorn inte vill starta här hemma och vi måste lämna in den kan jag ju använda den här. Den är inte världens snabbaste och inte världens bästa, men det är en dator och jag kan uppdatera min blogg lite. :)

Men det har inte hänt så mycket. Haft en del ljuspartyn och nåt fler påväg. Inga jobb har jag fått och någon ny lägenhet verkar det inte bli tal om än på ett tag. Med andra ord, det går inte sådär jättebra för mig..

Jag ska baka idag, och sovrummet ska städas för nu ska snart den gigantiska tv-hyllan ut.. Sen måste jag på banken en sväng men i det stora hela ska jag mest vara hemma.

Ja jag vet inte jag vad jag ska skriva mer. Ingenting säkert. Jag kanke uppdaterar igen om nåt roligt händer..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: