Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#64

Gert Fylking ligger alltså på gränsen till att få sparken från rix, för att han uttalat sig klumpigt om Carola. Det har startats en namninsamling på www.namninsamling.com/fylking och bara just nu ligger närmare 600 namn där, rätt coolt. Många från Östersund som skriver på. Frågan är vad det hjälper, har han sagt ett ord för mycket så spelar väl ingen namninsamling någon roll.. Men roligt ändå att svenska folket är med och bryr sig, som vanligt.

Kom på en grej som jag inte berättat ännu, för jag fick inte - förrän alldeles nu alldeles nyligen. Ni som känner mig vet att jag har svårt att vara tyst, så kanske hälften av alla jag känner vet ändå om det men jag ska bli moster! Min syster Cathrin ska få en liten bebis i augusti. När hon hade träffat Johan och jag frågade när det blev bebis svarade hon "Inte än, vi ska inte ha nån 08-bebis", nu hoppas jag ju såklart bara därför att det blir en 080808 =). Lika smart som sin mor kanske..haha.. Nerå, jag ska inte vara elak, men det vore kul om det blev så... Bara för att, liksom...

Vad jag är nöjd som hittade en dator i garderoben att använda nu när hemmet är utan! Som Nettan sa i morse, det är inte alla som hittar datorer i garderoben. Nej, det är det verkligen inte. Ingen jättefin blå och vit iBook, en sån som JAG HAR! *mallig* När vi fått tillbaka våran vanliga dator kan jag lägga upp en bild på mästerverket, men så hightech är inte den här så jag kan göra det just nu... haha.

Posten är det enda roliga som händer varje dag när man bara går hemma, det enda som helt otippat skulle kunna ge lite extra glädje till dagen. Men jag får aldrig post, det verkar som någon har adressändrat mig så jag inte längre bor här. Bara Johan Johan Johan. Han får all post. Iofs fick jag en del räkningar tidigare förra veckan men det gills inte, jag menar all annan post, vad det nu skulle kunna tänkas vara.... Nåja. Har även skaffat mig en radio ut till vardagsrummet. Hade en som bara stod i sovrummet och var tyst. Tog å ställde ut den i vardagsrummet, nu poppar jag rix och dagarna blev helt plötsligt lite roligare och mindre tysta! Om någon vill bränna en skiva med några bra låtar är det varmt välkommet, de flesta vet var jag bor. Å jag har ingen möjlighet att bränna ut nåt, för vi har - som sagt - ingen dator!

Jag tror inte jag orkar skriva mer just nu. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. Kanske baka nåt skoj.. Eller städa sovrummet. Eller så väntar jag lite till, så kanske jag inte hinner idag utan får ta det i morgon..

Har någon ett jobb eller en lägenhet över?
Tackhej

Kommentarer

Postat av: Nettan

Kors i taket! ;)

2008-01-29 @ 16:02:05
URL: http://litenwiden.blogg.se
Postat av: Annelie

Va kul att du ska bli moster! Kan du gosa och mysa (och lämna bort när den skriker!) ;) Kram

2008-01-29 @ 18:52:20
URL: http://annelie86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: