Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#65

Jaha, god morgon då!

Fördelen med att vakna tidigt är att man (kan) få mycket gjort. Man får se dagen vakna och människor bli fler och fler här utanför. Man får se stressiga föräldrar med barn som ser ut att ha hela veckan på sig att ta sig till bilen. Man får se folk som springer, förmodligen till bussen. Andra bara lunkar fram och jag kan undra vad dom gör uppe och ute så tidigt om dom inte ska nånstans eller skyndar sig i alla fall lite.
Nackdelen med att vakna tidigt är att dagen blir så fruktansvärt lång.. Det är mindre roligt, men vad gör man när man inte kan sova. Jag ska tvätta nu, ett sätt att fördriva i alla fall lite av tiden idag.

Det verkar som att jag ska baka idag också, men då behöver jag åka på affären. Måste besöka banken också.. Maaaaaammaaaaaa.... Skjuts?

Nåja, tvättstugan väntar, jag kanske skriver mer sen.

Kommentarer

Postat av: Morsan

Hahaha, du tror inte att jag har något att göra !?
Man vet aldrig, vi kan behöva lugn o ro ett tag, jag återkommer....

2008-01-30 @ 09:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: