Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

#66

Så slog klockan snart halv 10 och jag har tvättat, diskat, strykt gardiner och bytt gardiner. Duktig jag. Iofs bytte jag ut julgardinerna mot dom vanliga igen, så jätteduktig är jag ju inte som haft kvar dom ända till nu, men lite =)

Snart kommer Nettan hit, hon är sjuk och behöver ligga på min soffa och krya på sig. Rättare sagt kom hon nu.. Så ska jag baka, och sen ska jag Nettan och Anna på Partynight Partylite. Låter det inte rockigt? Bilder kommer väl, när jag har en dator att lägga in dom på.

Nåja, nu ska jag vara social.
Mamma, nej jag tror inte ni har nåt att göra. Jag behöver bara skjuts en liiiiiten stund :)

Kommentarer

Postat av: Malin

Gärna! Nån dag nästa vecka? Förresten, jag har inte heller bytt julgardinerna än.. ska nog göra det idag..

2008-01-31 @ 09:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: