Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång en dag som alla andra

Dag 2 av 2 avklarad i ledighet. I morgon väntar jobbet igen. Både på gott och ont. Det är roligt på jobbet, mest varenda kund säger "tack" tre gånger till mig. Först när jag gett dom numret dom sökte, "tack". Sen när jag frågar om dom vill att jag ska sms:a eller koppla fram, "jatack" och sist när jag kopplar och säger varsågod, "tack". Förstår ni hur många "tack" det blir på en dag? :)

Har kommit på en grej dessa två dagar av ledighet. Jag har helt sjukt dåligt självförtroende. Finns ingenting jag har som jag tycker jag förtjänar och om någon skulle säga att jag var fin eller bra skulle min första tanke vara "blablabla, skitsnack".. Jag önskar att det kunde vara annorlunda. Att jag faktiskt skulle kunna tro på att jag är bra, men det lär kanske inte hända.. Inte än på ett tag. Försöker hitta sätt att förbättra mitt självförtroende på, men vissa sätt känns dumma, andra lönlösa.. Nåja, får se hur det löser sig senare i livet.

Nu måste jag springa tll tvättstugan kom jag på. Har ju tvätt där... Måste bli klar såfort som möjligt så jag kan somna tidigt..... Upp med tuppen i morgon och hoppas på en dag i morgon som går att jämföra liiiite med den som varit...


Kommentarer

Postat av: nettan

Jag vet ett sett, de har vi pratat om idag. Och du är bra, du är fin och du är en underbar vän!!! vi måste ta en kväll med vin och skitsnack snart! Du är bäst. Puss

2008-07-15 @ 20:46:31
URL: http://litenwiden.blogg.se/
Postat av: Kattis

du är bäst älskling, för jag säger det! :D

2008-07-15 @ 21:15:47
URL: http://frokentrolle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: