Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång en helg

Ja, helgen var inte så lugn som jag hade tänkt mig. Klev upp tidigt i lördags, åkte till sundsvall med Nettan, Anders och Kattis. Ett par tusingar senare satt jag fattig och trött i bilen påväg hemmåt igen. Blev avsläppt i brunflo där Johan hämtade upp mig. For till skute, åt mat, efterrätt och spelade kubb. Första gången vann tjejerna, andra killarna. Rättvist :) Fortfarande skittrött åkte vi sen hem mot stan igen. Somnade rätt ovaggad...
Söndagen spenderades mestadels med Nettan.Vi hade ljusparty hos mamma. Sålde inte mycket, men bra för att vara 3 pers (+nettan) som handlade. Nästa datum att komma ihåg är 22 juli, den gången på hemvägen. Be there!!

Igår var jag också med Nettan. Vi skulle på ixo men dom hade stängt så vi tog istället en sväng upp på lillänge. Apoteket, Skopunkten, Lidex, Sportaffären, Rusta och Coop. Blev inte mycket handlat ändå, jag är nöjd. :) Sen åt vi kebab hemma hnos mig innan Nettan for å jobbade. Städade lite igår också, tvingade Johan att hjälpa till trots att han var sjuk och det enda han kunde säga var "Om jag fick leva om den här dagen skulle jag lätt gått på jobbet i morse. Jag ångrar inte mycket saker här i livet, men jag ångrar att jag inte gick på jobbet." Sen försökte han leka arg, men det gick inte så bra. För han älskar mig. :) Det börjar iaf bli fint här hemma för en gångs skull.

Ja, å igårkväll ringde dom från jobbet och undrade om jag kunde jobba i morgon, klart jag kan! Så jag ska snart bege mig neråt...
Hittat två fyror på snorres som var fina också. ÅH, vill HA! Vill flytta!

Nej, nu ska jag göra mig klar.

Tjo


Kommentarer

Postat av: nettan

miss you

2008-07-01 @ 19:08:02
URL: http://litenwiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: