Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång en seg morgon

En dag ledigt är nog inte att rekomendera efter 7 dagars jobb i sträck. Man vill hinna så mycket, men ändå slutar det med att man somnar alldeles för tidigt och har nästan inte gjort nåt vettigt alls..

Fisketuren var mysig. Lagom varmt, dock inte nån fisk som var nåt... Ett par jättesmå fiskar fick vi, men thats it.. Blir kanske mer en annan dag. Lägger upp lite bilder vid ett senare tillfälle, orkar inte nu.

Nu sitter jag här, ögonlocken vill bara ramla ner igen och jag skulle mer än gärna sova i alla fall en timme till, helst två. Men det går ju inte. Ska jag ha råd att köpa min bil får jag ta alla pass jag möjligen kan få. Sköna pass till fredag nu iaf, 8-16.40. Får se vad helgen har att bjuda på... Om det finns nåt över till mig. Nästa vecka ska jag ha ett par dagar ledigt i rad...

Nej nu må jag göra mig klar, bussen går snart. Ska besöka Tina och Isabella efter jobbet, sen somnar jag nog ganska ovaggad ikväll skulle jag tro...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: