Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång en superpushup

Ja, pushup-bh i all ära, men det biter inte riktigt på mig. Hittade dock ett fynd i sundsvall, en SUPERpushup. Ja, och det är den verkligen. Älsk kallar mig tuttlisa, och min allra bästa vän av manligt kön kunde inte låta bli att lägga upp en fråga på ett snyggt sätt som började med "ja inte för att jag har med det att göra men.." Det är en superpushup och det hjälper för mina små stackars tuttar. Nu syns dom... Jaja nödvädigt inlägg, men ja. Hade inget roligare att skriva om idag.

Det är tråkigt att vara ledig ibland. Jag lunchade med Andy, tog en promenad och åt glass med Johan och Glenn, tog en promenad till, köpte två linnen på halva priset på ixo (thank god for blend she, me love!), tog en promenad till och nu är maten i ugnen och jag väntar på Johan. Mina fötter värker och magen håller på att gå sönder. Oh happy day..

Efter maten ska vi ut och fiska.


Kommentarer

Postat av: nathalie

hahah. ska DU fiska?:P

2008-07-09 @ 01:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: