Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång en trött dag

07.00:
Sitter på jobbet och skriver, men får inte blogga här så därför blir det inte utlagt förrän i eftermiddag.  

Det var tungt att kliva upp i morse. Snoosade två gånger innan jag klev ur sängen. Undrar om jag väckte karln när jag stod å sminkade mig och väckarn ringde en gång till utan att jag märkte det... Fast å andra sidan höll jag på att börja gråta när jag såg att han druckit upp min cola som jag köpte för att ha med mig på jobbet idag så det är rätt åt honom... (Hade iofs inte informerat honom om min plan med colan men ändå...) Var inte direkt så jag hade tid att springa på nån affär i morse och det enda som är öppet den tiden är ju statoil.. Jaja, jag klarar mig väl utan den..  

Satt igår och kollade på lyxfällans hemsida där man kunde fixa en budget. Jag räknade på att köpa min bil i slutet av augusti men det såg inte så ljust ut.. Eller ja det beror på hur mycket pengar jag får (och vad bilen kostar) men på det jag räknade så verkar det inte så. Ska jag lägga ut mitt kontonummer här kanske så alla som kan tänka sig att bidra kan få sin chans? (Å även kanske skicka ut tiggarbrev till släktingar och bekanta som inte läser bloggar....) Ja alternativen är många, men nu har jag banne mig gått med på att låta bli att flytta för bilens skull så jag SKA ha en!! Flytten är en stor uppoffring för mig, så det är bäst att det är värt det!  

Sitter konstant och kollar i kalendern idag efter mitt och Johannas samtal igår. Jag har så svårt att ta in att hon faktiskt snart är hemma! Om en vecka har hon varit hemma nästan ett dygn (räknat från när jag lägger ut bloggen idag) och jag kan ringa henne när jag vill bara för att prata lite, vi kan ha picknick när det är fint väder och hon kommer inte längre vara längre bort än vad som är hälsosamt eller tungt.  

Läser massa bloggar på dagarna. Det är allt från mina vänner till andra östersundsbor och ibland händer det att jag kikar in på BlondinBellas sida. Jag tycker om bloggar, det är roligt att läsa om andra människor. Vissa är så uppkäftiga i sina bloggar, andra mystiska och sen finns det dom som inte är brydd för nåt... Allt är lika roligt att läsa :) Undrar om andra östersundsbor läser min blogg utan att jag vet om det? Är det så? Kommentar?  

Jaja, ska jobba vidare, kanske skriver mer senare...

**
Blev inget mer skrivet, ringde som bara tusan hela dagen! Har varit konstant trött och less. Nu är jag äntligen hemma. Ska laga ihop lite mat och sen lägga  mig i sängen och se på tv hela kvällen. Funderar på att ta ett fotbad också..

Jaja, nu får det räcka..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: