Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång ett inlägg

Ja det händer inte ofta att jag uppdaterar nu, sitter framför en dator hela dagarna på jobbet och är inte alls sugen på att sätta mig igen hemma.. Tänkte iaf klura ihop ett inlägg nu.. Sen ringa Kattis, våran söndagsdejt har blivit framflyttad något..

Idag har jag haft ljusparty. Tack Malin, Mikaela och Anna för att ni kom. =) Längtar som en tok tills grejorna kommer,fan vad skåpet kommer bli FULLT! Ehm, jag nämner inga exakta siffror, men summan av mina ljus slutade på fyrasiffrigt med en tvåa i början..

Skrev ju igår men så var jag in på mobilen å grejade och sen fanns inget kvar..

Skrev iaf om att jag var i bräcke i måndags. Fick fina fötter, fina naglar, god mat och trevligt sällskap. I vanliga fall när jag är "på landet" brukar jag få eld i baken och vill hem. I bräcke är det inte samma sak, där känns det som jag kan stanna hur länge som helst och det blir aldrig tråkigt. Man är så välkommen där, jag gillar det. =)

Ja sen skrev jag också om att jag sökt en fast tjänst på jobbet, att jag och Nettan ska sjunga singstar (om vi hinner) och dricka vin på fredag och lite sånt. Men jag orkar inte sitta och fundera på vad det var...

Nåja, jag är skittrött idag. Borde snart lägga mig. Ska vänta på att karln kommer hem med mackor så jag kan fika nåt först. Måste göra nå mackor och ha med mig på jobbet också.

Ja men vi hörs hörni.

Kommentarer

Postat av: Malin

Mitt skåp (läs låda) kommer också bli fullt! Fan va här ska lukta gött!

Tack för gott fika och trevligt sällskap!

2008-07-22 @ 21:00:00
Postat av: Cathrin

Hoppsan... Glöm inte min födelsedag bara... Jag vill ha något litet paket iaf!

2008-07-23 @ 11:27:45
Postat av: Kattis

baby, 18e augusti kommer jag hem! och den 22a augusti kommer en pojke dessutom. ;)

2008-07-29 @ 22:44:16
URL: http://frokentrolle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: