Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång ett inlägg

Ja en liiiiten uppdatering då.

Igår var det någon som snodde mina skor på jobbet. Idag var dom tillbaka. Ja varsågod för lånet då!?
Hade också en rolig kund häromdagen som var förbannad på nyhetsmorgon på tv. "Dom visar matlagning men aldrig i helvete att dom kan berätta nå stektider på maten! Koppla mig till tv4!"

Idag har jag beställt pizza, tänkte ta en öl men orkar inte gå ur soffan. Ligger och kollar på nyheterna och pratar med Johanna på msn. Snart ses vi vännen, mindre än en vecka tills vi kramats igen :)

Ja nåt mer vet jag inte jag kan skriva om  just nu. På söndag är det den 13:e och jag har jobbat 12 av dom.. Bilen närmar sig! Börjar 7 i morgon bitti så det blir verkligen inte sent ikväll....

En grej till var det iofs. Häromdagen träffade jag Tina på IXO, hon berättade att hon hade en grej till mig. Min första tanke var "ÅÅH vad roligt, jag älskar presenter". Sen slog mig tanken "ÅÅH vad jobbigt, inte ännu mer grejer som inte får plats någonstans" Jag har verkligen ingenstans att ha saker på längre. Var lite orolig att det skulle vara nån liten grej som aldrig skulle komma till nytta.... Men jaja, hur som helst. När jag kom dit och fick min present, GISSA vad det var!? En ELVISP! Yahoooo! Jag hade ingen sån och har beklagat mig en hel del över detta. Men nu har jag en!!! Åh så lycklig jag blev, det var en present som var GULD värd! Tack vännen, TACK!

Familjen Widen-Wickman är dåliga bloggare. Uppdaterar aldrig känns det som.....

Kommentarer

Postat av: Morsan

"Man ska aldrig kasta sten i glashus"

2008-07-11 @ 22:32:39
Postat av: nettan

Håller med föregående skrivare! :P Ska uppdatera, orkar bara inte just nu. och emmas dator va inge kul så uppdateringen kommer typ imorn kväll! :P

2008-07-12 @ 21:44:57
URL: http://litenwiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: