Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång ett jobb

Och det jobbet tog upp all min tid nästan... Har ingen större lust att sätta mig framför datorn när jag kommer hem eller är ledig.. Har nu jobbat min 7e dag i sträck och har en ledig dag i morgon innan jobbet sätter fart igen veckan ut, eller iaf tills fredag. Det är skönt att jobba, och roligt tycker jag! Måste ju försöka tjäna ihop lite flis till en bil som jag vill köpa, och sen även spara pengar tills vi åker till Spanien! 16:e november är resan bokad, en vecka. Jag åker tillsammans med Johan, hans familj och Jimmys familj. Jimmys pappa fyller 50 så vi ska fira utomlands. Göttans!!

Händer massa roligt på jobbet. En kille som skulle till "en onlinelinje".. Ehm.. "jaha vad är det då" svarade jag och då sa han "ja men du vet ett sånt där nummer man ringer till och pratar med varann och kåtar upp varann å sådär".... HAHA. Jaja, alla är vi olika förstås... Sen hade jag en karl som ringde en hel kväll och skulle ha tag i ett medium. "Ja antingen i stockholm, eller i göteborg, eller i hela sverige eller i hela väääärlden" sa han när jag frågade vart han sökte... Han ringde säkert 10 gånger... Idag hade jag en karl som sökte gluekennet. Och halv 7 på morgonen så tog det ett tag innan jag fattade att det var glocalnet han sökte.. Ja, jag har inte direkt bara tråkiga dagar på jobbet..

Mera då? Mindre än en månad tills uppkörning. Det blir nice!!

Ja sen vet jag inte vad jag ska skriva om faktiskt. Händer som inte så mycket. Nästa helg kommer Jennha och Johan upp. Sen nån helg framöver ska vi besöka Bålsta också. Johans fish finder (läs ekolod) kom idag så jag vill åka båt, har ju inte fått åka hans båt än.. Eller fått å fått.. Har inte blivit nåt tillfälle för det.

Zandra kommer väl hem från 08land också nästa helg så jag skulle ha hängt lite med henne också, alldeles för länge sen nu. Åsså blir min Nettan och Anders sambos i morgon, så jag skulle ha varit dit också.. Det är mycket nu. Haha.

Nej nu ska jag lägga mig på soffan och självdö en stund. Blir middag hos mamma idag.

Ja ne men vi hörs då.

Kommentarer

Postat av: Cathrin

Fint att höra att alla som ringer inte är asholes... Men det kan ju vara lite roande att jobba när man får sånna roliga samtal... Du verkar ha fullt upp! Kanske hinner med en liten dejt nästa vecka så jag får något att göra också? Ses hos mamma senare!

2008-07-07 @ 15:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: