Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång sol och regn

Samtidigt som jag blev blöt av regnet när jag gick till tvättstugan så fick jag kisa för att se nåt för solen som sken i mina ögon. Blir lite less på det förbannade regnet som inte vill sluta falla..

Har pratat med Kattis på msn, vi ska ha söndagsdejter from now on. Ja på telefon blir det ju förstås eftersom det, mellan våra adresser, skiljer 1011.1 km. Åh herre gud så långt, fan vännen det var värre än jag trodde... Jaja, hur som helst så pratar vi så sällan att vi helt enkelt får ta oss tid nu. Det händer så mycket men vi vet så lite.. Det kommer bli skönt att prata lite mer.

Jag bör inte lämnas ensam har jag kommit på ikväll. Jag tänker för mycket och det är aldrig bra. Nu finns det snart i alla fall ingenting kvar att städa här hemma. vet inte hur många gånger diskmaskinen varit på idag, har aldrig plockat så mycket och tvätten är just klar för kvällen. I ren protest så har jag tvättat bara mina kläder, elakt kan tyckas, men jag behöver faktiskt hjälp ibland med att bära och när jag inte får det blir jag en fyraåring i trotsåldern och vägrar.

Ska snart bädda i sängen igen efter att ha tvättat sängkläderna och jag ser fram emot att somna gott om inte allt för länge.

Det är så mycket jag vill göra. Klippa mig, färga håret, gå på fotvård, kanske ett litet spa, shoppa lite, gå och simma, åka till Kattis, ha en liten semester, tatuera mig... Men köpa bil står högst upp på min önskelista och jag antar att jag, mot min vilja, kommer få se alla dom där sakerna försvinna sakta men saknade om jag ska få råd. (Fortfarande, ingen som vill donera en femhunka/tusing var? farmor, morfar, övrig släkt - börja läs bloggar..)

Jaja, godnatt.

Kommentarer

Postat av: nathalie

märks att vi är släkt, du och jag. jag blir också tankspridd när jag är ensam. och jag tror heller aldrig att jag är bra nog för nånting.

2008-07-16 @ 11:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: