Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång en balkong

Ja, igår planterade jag blommor på balkongen. Än så länge är dom inte så fina, men dom kan ju bli om inget annat. Såhär ser dom ut just nu iaf.  Blomlådan, och  blomman på bordet. Tyckte det blev fint jag :) Har satt fast blomlådan på balkongen nu på morgonen, det blev så fint så.


Idag har jag och Nettan först ätit frukost på min balkong och sen kollat på en lägenhet på frösön. Den var fin, kanske lite mindre kök än vad jag hade hoppats på, men STOR klädkammare, balkong, vardagsrum, kök och två sovrum. Helt kanon! Lär ju inte få den men man kan ju hoppas en liten stund till...

Sitter nu och väntar på att Zandra ska höra av sig. Kanske ska umgås lite innan jag börjar jobba.

I morgon bitti bär det av till sundsvall, yeehaaa! Jag längtar, och jag är säker på att det blir en toppendag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: