Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång en dag fylld med tårar

Ja igår var en minst sagt omtumlande dag. På senaste tiden har jag känt mig så otillräcklig och utanför. Jag har inte känt den kärlek jag känt förut och inte känt mig sådär älskad som jag brukade, som jag trivdes med.
Den här veckan har det runnit över lite och igår gick det inte mer. Det var nära att Johan, min sambo, karln jag älskar och vill dela mitt liv med, flyttade ut. Men efter många tårar och prat hit och dit somnade vi i alla fall lyckliga i varandras armar.
Nu hoppas jag bara på att det forsätter fungera, och jag tror det gör det.

Det var dock inte bara en dag fylld med tårar igår. Jag hade massa nära och kära omring mig hela dagen. Började med att Nettan och Anders ringde på dörren, hade med sig jordgubbar och jag hade gjort glass. Satt på balkongen när Thess kom cyklandes och höll oss sällskap. Lagom när Nettan och Anders gått och Thess också börjat prata om att röra sig hemåt kom syster och hennes Johan med kinamat till mig, vi satt på balkongen och åt och  pratade om allt och inget när dom slänger ur sig att dom vill att jag ska bli gudmor till grodan. Wiehoo! Klart jag vill!

Idag regnar det. Jag har tvättstugan, skönt när det inte var allt för mycket tvätt idag. :) Skulle ha varit in på jobbet och hämtat min lönespec också, ska bli roligt att se hur mycket pengar jag kan knåpa ihop den här månaden, har ju lite från proffice och lite från dom. Måste iaf få lite över, ska på ikea på lördag, köpa nytt, göra fint!! Heldag med Nettan, Anders och Nettans mamma, härlligt!!

Och påtal om gårdagen och göra nytt, göra fint.
Min älskade karl har kommit på att det bästa nog är om vi flyttar! Det är så intensivt att bo som vi gör så det är inte konstigt att det blir lite kriser nu och då. Så vet ni vad? Nu ska vi leta den perfekta lägenheten! Å där ska vi bo! Hörde du mamma, jag får flytta! :) Ska prata med två stycken fastighetsbolag idag, får se vad svaret blir. Håll era tummar för mig!


( Ljusparty på söndag, kl 18 hos mamma. Vem känner sig manad att snika lite fika och se lite fina saker och  umgås en stund? Alla är välkomna! )



Från och med nu kan livet bara bli bättre, och jag ser fram emot det.
Just idag känner jag lycka, mer än någonsin förut.
Jag hoppas den känslan är här för att stanna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: