Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång en fest

Drickandet började runt 13 igår. Jag, Johan, Niclaz, Anna, Jonas och Sebastian chillade lite i solen och hade trevligt. Mer och mer folk började dyka upp och alkoholen gick ner alldeles för lätt. 1 flaska vin, 5 öl, 2 shots och 1 cider senare mådde jag inte så bra, och dagen har varit som sist, värdelös!!

Har varit med Nettan till pilis idag, fick inte så mycket sålt och jag önskar jag kunde säga att det var trevligt där, men just idag mådde jag lite för kasst för att tycka det. Träffade i alla fall AnnSofie och Niklas Larssons lillasyster. Det var skoj!


Nej nu ska jag lägga mig i soffan och bara ligga där tills Johan kommer hem med mat till mig.

(I morgon har jag hälsokontroll på jobbet, min hälsa är på topp! Eller ja, den kunde varit)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: