Till bloggens startsida

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Det var en gång en karl

Ja, idag har jag och min Johan varit tillsammans i 1,5 år. Förstår ni, Ett år och Sex månader! Helt galet, men underbart!

Uppe med tuppen i morse, börjar jobba 13.10 och innan det tänkte jag att jag skulle städa litegrann här hemma. Har tvätten i maskinerna, disken är snart klar och det luktar ljuvligt gott här hemma av alla ljus jag tänt på morgonen... Skulle ha dammsugit, men det om något orkar jag inte just nu. Kanske i morgon, eller på fredag på dagen innan jag börjar jobba. Om inte älsklingen kommer på att han kan göra det när jag har städat... :) (knappast troligt men hoppas går ju)
Skulle ha vikt rentvätten också, men det får nog vänta.. Kanske har en gnutta ork när jag kommer hem från jobbet ikväll så jag kan göra det då. Annars blir det väl fredag det också...

Skulle ha varit förbi på Living också, köpt nåt nytt fint till vårt tråkiga hem.. Kanske ska ta en sväng innan jobbet :)

Näe det här går inte, hemmet blir inte finare av att jag sitter här och skjuter upp städandet....

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: